Inspelen op de kritische consument
Een goed product verkopen alleen is niet meer voldoende. U zult uw klant nog beter moeten overtuigen van uw meerwaarde. En daar hebben uw winkelmedewerkers een groot aandeel in. Zij vertegenwoordigen immers uw bedrijf, elke dag weer.

De kritische consument wil alles weten over uw producten en staat tegelijkertijd open voor nieuwe ideeën. Hier liggen grote kansen om de consument aan uw bedrijf te binden.

Zorg dat uw personeel de basiskennis beheerst. En laat u niet leiden door het dilemma of er kennis opgedaan moet worden tijdens of na openingstijden. Het kan anders!

Onze aanpak
NBC Fresh Up stelt uw medewerkers in staat om in eigen tempo en desgewenst in eigen tijd kennis op te doen over producten die ze verkopen. Het online platform van NBC Fresh Up werkt gebruikersvriendelijk en motiveert uw personeel om te professionaliseren.

Vertrouwen
Uiteindelijk draait het erom dat uw medewerkers het vertrouwen krijgen om vol enthousiasme over een product te vertellen. En zo overtuigen ze de klant van de meerwaarde die uw onderneming biedt.

Modules op maat
Wilt u een gepersonaliseerde online module, waarbij bijvoorbeeld foto's van uw producten gekoppeld worden aan de informatie die in de module staat? Dat is ook mogelijk! Neem daarvoor contact met ons op. Wij spreken dit graag met u door.

Fresh Up is een praktische kennismodule.
Wilt u zich na het gebruik van Fresh Up verder bekwamen door middel van een training of opleiding, dan kunt u hiervoor terecht bij de Nationale Bakkerij Academie.

NBC Fresh Up is een initiatief van het Nederlands Bakkerij Centrum in Wageningen

Betalen uw training met iDeal bij NBC Webcaoch